Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.11.2013 15:50 - ЦЕЛУВКА ЗА СТРЪВ
Автор: arrow11 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5948 Коментари: 18 Гласове:
19

Последна промяна: 15.11.2013 20:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Предадох те
и не един живот успях да съкруша...
друг за да спася!
На теб и себе си изменник жалък,
загубих тяло,
загубих и душа,
с очите си познах се малък.

На доверчиви божества
съм стръв.
И едно стъпало величие,
и за сребърници тридесет
слава,
която блажен и безгрешен светец
възжелава.

Знам, аз съм краткият миг,
аз съм устремът
и стихията,
рискът безмерен
на роден фанатик
ураганът, 
въжето на шията...
И стрела съм - на последен полет
излетяла във пламъка,
да се разбие
на олтара ти жертвен
във камъка.

Аз съм грешникът,
който целуна те с удар от мълния,
този, който с болка запали
ореола ти в зарево
от пожари.
Нагоре издигаш се ти,
аз рухвам във бездна.
Нима може
повече от мен
да те е боляло,
като сме две половини
на едно завършено цяло?

На съдбата си да бях създател,
нямаше да те целуна пръв!
Нямаше и да те моля
да цапаш ръцете си безплатно
със грешната ми кръв.
За да не се роди предател,
сам щях да скъсам пъпната си връв!



Гласувай:
19



1. arrow11 - Ето ме - пак лошия герой играя, на ...
15.11.2013 15:51
Ето ме - пак лошия герой играя,
на това тегло не му се вижда края:)
Искам и аз роля добра да получа,
обаче на късмет рядко ще случа:)
Приятели, за предателство
не ме съдете,
отново днес ме изтърпете
и целувката със стръв прочетете,
после коментар критичен оставете...
цитирай
2. cinderellathespy - !
15.11.2013 18:43
Браво!
Страхотно ти се е получило!
Приятна вечер,

Ели
цитирай
3. milady - авторе, любими..
15.11.2013 20:32
тъй като обичамм многооо ,
да чета ,Особено пък теб..
познахх те ..
Ти май си ЮДА И ХРИСТОС ,в едноо...
цитирай
4. arrow11 - Къде се загуби, Шпионке? Радвам ...
15.11.2013 21:06
Къде се загуби, Шпионке?
Радвам се да те поздравя на моя територия и очаквам критика:)
цитирай
5. arrow11 - Милейди, любима любознателна ч...
15.11.2013 21:10
Милейди, любима любознателна читателке,
изглежда си била на моята вълна по обед:))
Човек съм и нося както божествена, така и дяволска искрица в мене... Добричък съм, стига някой да не ме дърпа за опашката:)
цитирай
6. blondinkas4uk09 - "Нима може повече от мен да те е боляло..."
15.11.2013 21:36
Страхотно!
цитирай
7. arrow11 - Мерси, Блонди! Това да не е черен ...
15.11.2013 22:40
Мерси, Блонди! Това да не е черен хумор :)
цитирай
8. arrow11 - Айп, мерси! И на теб да е хубава ве...
15.11.2013 22:56
Айп, мерси! И на теб да е хубава вечерта! И да внимавате в Пловдив с митингите значи!
Няма кой да ме разкритикува в рими, взе да ми липсва Травел:)
Поздрав за всички приятели:)
http://www.youtube.com/watch?v=HQKOiqO79b0
цитирай
9. coacoa11 - Песничка от филмче?
16.11.2013 08:45
http://www.youtube.com/watch?v=tp93wsbemXE
цитирай
10. arrow11 - Айп, важно е да имаш Муза! Аз съм си ...
16.11.2013 12:19
Айп, важно е да имаш Муза! Аз съм си избрал най-добрата, най-прекрасната, най-умната, най-даровитата! Искам само да я зарадвам, с нещо дребно, със стих, такъв какъвто ми е по силите... но напоследък като че ли имам талант само да натъжавам хората:(
Поздрави!
цитирай
11. arrow11 - Жабита, още не съм гледал втората и ...
16.11.2013 12:21
Жабита,
още не съм гледал втората и третата част. Срамувам се много, ще се поправя:)
Много е хубава песничката, мерси!
цитирай
12. cinderellathespy - Критика
16.11.2013 16:06
цитат :
"Нима може
повече от мен
да те е боляло,
като сме две половини
на едно завършено цяло?"

Arrow, винаги другия го боли повече от теб!
Добре е да го знаеш, дори и да не го афишираш!
И винаги в една ситуация трябва да се поставяш на мястото на другия,
за да усетиш истинското значение на това което казвам!
Освен това, къде е казано (написано), че двете половини на едно цяло
преживяват равни по интензитет и сила усещания, емоции, чувства??
Няма равенство и всичко не дава накрая 100 %.... както твърдиш (защо ли) в стиха??
Комбинацията на процентите най-често е различна - 60 на 80, 20 на 45 и так.нат.,
случва се да има и равенство - 50 на 50, 70 на 70, но това не е нито задължително, нито абсолютно необходимо, нито пък е определящо за другия най-важен баланс - духовния ...., който не е заключен във времеви отрязъци, в цифри, пътува свободно през пространството, безполов е и единственото важно при него е еднаквата честота на трептене на вибрациите....
А къде съм се загубила аз.... Ми.... По моите си траектории се губя....
Създавам нови интересни приятелства ежедневно, опитвам се да помагам на този който има нужда и си вървя напред с вяра и благодарност!
Който има потребност от мен ме намира и общуваме!
Ти очевидно такава нямаш, в което няма нищо лошо разбира се.... :))
Важно е да имаш извор на вдъхновение и да твориш и мечтаеш!

Освен това най-сериозният ми проблем в живеенето все още не е решен, така че концентрирала съм се над него!Аааааа да - и усилено работя, дори в момента съм на работа и до колко ще откарам, не се знае, за да има някакъв шанс да изляза малко по-дългичко в отпуска през декември!
Приятен следобед!

Ели
цитирай
13. blondinkas4uk09 - Не, как ще е черен хумор, казах го напълно сериозно!
16.11.2013 17:07
А, иначе, да ти завиди човек за прекрасната муза :)
цитирай
14. etyna - :-)
16.11.2013 17:29
В твоите обмислени рими
няма случайни стрели.
Те са притихнала изповед.
В лабиринт са стрелки.
Аз ги следвам. Внимателно,
докато влизам във теб
като блян в дома на мечтател,
като песен в сърце на поет.
Но е рано покой да намерим,
а е късно да няма покой...
Все отлагаме. Нещо. Във времето.
Ту отбивка. Ту остър завой.
Удължаваме път. Съкращаваме.
И броим ли броим часове
закъснения. В нашите гари
- коневръзи за летящи коне.
цитирай
15. arrow11 - Мерси, Блонди! Съмнявам се, че си ...
16.11.2013 20:00
Мерси, Блонди! Съмнявам се, че си блондинка, щом така добре си ме разбрала, но как иначе да те наричам?
Какво ще кажеш сега за Музата?
Завиждай, завиждай...:) Има за какво! Покрай нея току-виж и аз взема, та стана човек:))
Поздрави на теб и на твоя виртуален Брюнет, добре те вдъхновява, но аз няма да ти завиждам, поне докато не му прочета стиховете :)
цитирай
16. arrow11 - Шпионке, напрау ма распердушини:) ...
16.11.2013 22:51
Шпионке, напрау ма распердушини:)
Сасипа ма. Ни моа да гу приживява тва мойта сарце, ша загина от мачителен смрът след сто и двайсе години.
Ас ни са родило ногу умен, а с времето по-прос станало... ни разбира как идно цялу праи сто и четиресе или шеесе и пет наместу сто? Ши ми убясняваш ли кат на изрот? И аман-заман, ни са пуставяй на мойту мясту, ногу мола! Ногу изрот ша станим!
Аку ни са успим или не паднем в несфяс, посли можи да ми убясняваш и за тва духовнуту вибрационно раздрусанту хермафрудит?

Сериозно казано, радвам се, че намина. Следя те какви ги забъркваш, не само по пътищата. Да внимаваш, ей, момиченце, велики житейски дела те чакат!
Присъствам около теб, ненатрапчиво и невидимо така да се каже. Поздрави:)
цитирай
17. arrow11 - Комплименти, Етина!!!
16.11.2013 23:25
Комплименти, Етина!!!
цитирай
18. cinderellathespy - 18.
17.11.2013 00:03
:)))))
Ти да нямаш кристална топка, бе Стрелчооо?
Какви велики житейски дела, какви космоси си заразправял тука?Ъ?
Чи и аз Главна гиройиня щи гУ играЙми, тъй ли стана рабУтЪтЪ?
Оффф... есента не ни влияе никак добре май-чи!?!?!?
Ще фНимавам в картинката, щом си казало, момченцеее...:)))))
Тая вечер за първи път от 2002-ра година съм Сам вкъщи! Смятам да правя пакости!!! :)))))) Нъл подскочих вече в полето към Луната.... Сега ще си пусна забранени за малки деца тв канали, а като капак смятам да сънувам сънища в които скапвам от бой някой от обектите си на обожание (малките момиченца нали така си изразяваха любоФФФта едно време....)
Относно изрУдските рабУти - > справка в ютуби (почвай да тринираш) : http://www.youtube.com/watch?v=3YqgURZQAg8

Сега сериоз - > Fine съм! Доста уморена, обаче...
И наистина имам много работа... Малко китайци ли да вземат да внесат, че да ми помогнат... Оффф, тука като съм 5 секунди не мога да стоя сериозна...:)))
Айде изчезвам! Лека нощ и да мЪ сънуваш!!! Стига с тАzzzzz поезия, ривнувам значи, и щИ дам да пиЙш на сън омайно биле... ииии да почнеш да пишеш политически или спортни анализи :)))))))

Eли
________________________________________________
Айде... говори на Луната... :)))))
http://www.youtube.com/watch?v=0XXb9i1glGA
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: arrow11
Категория: Лични дневници
Прочетен: 298516
Постинги: 39
Коментари: 700
Гласове: 677
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930