Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.01.2014 17:22 - ЗАСТИНАЛИ В ИЗКУШЕНИЕ
Автор: arrow11 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8702 Коментари: 22 Гласове:
17

Последна промяна: 06.01.2014 20:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image
"Stopped moment", Vladimir Kush - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -  Пада нашето любовно хало
върху гладкия блясък
на живо махало.
Времето ни тихо в зенита

на своя полет
е спряло...
Не сме светлина,
въздишаща безнадеждно
за тяло.
Нито празни ръце,
издигащи огради
във бяло.
Не сме и въображение,
което самотно търси плът -
да се роди
и тъжно да живее -
не в отражение,
а до смърт.
Мъж и жена сме -
застинали в изкушение,
намерили верния път.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -





Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hoho22hoho22 - това стихотворение ли трябва да е?
06.01.2014 17:34
Не го разбрах! Добре все пак, че мъжа и жената са намерили "верния път"
цитирай
2. arrow11 - Знам ли, да не би да ти прилича на к...
06.01.2014 18:18
:) Знам ли, да не би да ти прилича на картина или на рок-концерт?
Благодаря, че прочете и не се притеснявай, разбирането не е задължително, просто гледай картината, слушай музиката и сподели какво усещаш:)
цитирай
3. aip55 - Вярата в
06.01.2014 18:28
Вярата в съвместният
живот си е живо изкушение,
мармаладен бъркоч, фантазия
с много съмнение......бартер,
любов за любов, след което
остава само едно уважение!
цитирай
4. hoho22hoho22 - гледам картината
06.01.2014 20:32
Тия двамата, ако бяха сини можеха да са от филма АВАТАР.
Кои са те, измислям някакви герои...
Примерно Милейди и Лавъра, които влюбено стоят и се кефят на сеира тук в блога, който те сътворяват!
цитирай
5. blondinkas4uk09 - Да,
06.01.2014 20:34
красиво :)
цитирай
6. arrow11 - Айп, любовта е благословение, щ...
06.01.2014 21:25
Айп,
любовта е благословение,
щастлива усмивка и радост,
които всеки вкарват в изкушение...
Но веднъж паднал в капана
после има да се чудиш и да се маеш
какво е това брачно недоразумение :)
Благодаря за уважителния прочит и приятна вечер!
цитирай
7. arrow11 - Хохо, добре че ги виждаш сини - така ...
06.01.2014 21:49
Хохо,
добре че ги виждаш сини - така са българските Джейк и Нейтири:)
http://www.youtube.com/watch?v=J0VJq0yz3w4
Ами ако бяха зелени сигурно щяха да са Шрек и Фиона :)
Себе си не виждаш ли в картината? Ей така значи си седите с Любимата на терасата, голи-голенички както майка ви е родила и слушате шума на вълните. Нирвана в мълчание :) А махалото на часовника спира в горно положение от завист. За да запечата вашите отражения. Замръзнал любовен блясък в гладката повърхност на махалото. Безтелесни и безсмъртни блогови герои :)
цитирай
8. arrow11 - Русокоске, всичко хубаво, голяма ...
06.01.2014 22:03
Русокоске,
всичко хубаво, голяма красота, обаче как забравих и аз да си сложа наколенките :)
Сега какво ми остава - да гледам от теб и да се уча :)
http://www.youtube.com/watch?v=HIcXFBgvvaY
цитирай
9. анонимен - 8. arrow11 - Русокоске, всичко хубаво, голяма ...
06.01.2014 22:44
arrow11 написа:
Русокоске,
всичко хубаво, голяма красота, обаче как забравих и аз да си сложа наколенките :)
Сега какво ми остава - да гледам от теб и да се уча :)
http://www.youtube.com/watch?v=HIcXFBgvvaY



Arrow...
Готов съм да ти съдействам!
Така де, Мъже сме - трябва да се поддържаме.
Но внимавай. - Току виж, МимитУ те отписала като мой клонинг и ти налетяла...
А както е загор... такоата задобряла в поезията - ще те смаже!
Ти да не помисли, че за секс-наитане говаря?!
Нееее... Аз съм още малък за тези неща!

А сега сериоз!
За стихото... ми... става!
хах
Шегувам се! Готино е!
Както винаги!
цитирай
10. blondinkas4uk09 - Arrow, ти нямаш нужда от наколенки... :)
06.01.2014 23:25
Твоята любов е много романтична
и ето поза, която ми се вижда най-привична...
Да обладаеш нежно своята Грета,
ей така... права... на парапета... :)
цитирай
11. arrow11 - Принцесо, казах сбогом, на теб и на ...
06.01.2014 23:31
Принцесо,
казах сбогом, на теб и на каруцарския ти език. Не се хаби повече, ще изтривам всяка твоя буква като мръсно петно. Търпението ми се изчерпа и ако продължиш с цветистите псувни и обиди, смятам да ти издействам бан.
цитирай
12. arrow11 - Брю, мерси! Явно ме е отписала от ...
07.01.2014 00:11
Брю, мерси!
Явно ме е отписала от твоите клонинги. И наистина е задобряла неимоверно в стихотворните каруцарски псувни - реди ги с друг свой ник - yourprincess. Няма грешка, издава я маниакалната настървеност...
цитирай
13. arrow11 - Мерси за идеята, Русокоске! Ще я ...
07.01.2014 00:17
Мерси за идеята, Русокоске!
Ще я запитам има ли нещо против...
права, на парапета.
Дали все пак да не й
изрецитирам първо два-три куплета:)

цитирай
14. анонимен - 13. arrow11 - Мерси за идеята, Русокоске! Ще я ...
07.01.2014 01:38
arrow11 написа:
Мерси за идеята, Русокоске!
Ще я запитам има ли нещо против...
права, на парапета.
Дали все пак да не й
изрецитирам първо два-три куплета:)




Няма смисъл време в куплети да губиш!
Просто я емни на парапета дорде я оскубеш!

Тая вечер е на простотията, ама какво да се прави, като явно една "възвишена дама" ни е заразила...
Аз се извинявам за което
И нал' съм самотник - отивам да си галя котЕто...
цитирай
15. milady - хЪммм..
07.01.2014 09:34
иаз имам котее,
женскоо е, и..викаа мяу
казвам и МИНА/ МИМИ
галеноо,..на немски..мда..
цитирай
16. arrow11 - Милейдитууу, (Принцесууу), ногу ...
07.01.2014 12:33
Милейдитууу, (Принцесууу), ногу убаво за ушите, когату не псуваш.
Не става с коте. Завъди си поне мече. Казват, че е бяло. "Е бяло" може и слято да се произнася, специално в твоя чест. Не знам как ще му викаш на немски - Мина или Мино.
И не знам дали Брюнетът е Русокоска, та отговаря вместо нея или Русокоска е Чернокоско, ма какво значение има, важното е майтап да става:)
цитирай
17. blondinkas4uk09 - Не съм сигурна, Аrrow,
07.01.2014 17:00
дали е редно да й рецитираш стихове, когато вече е голичка. Може да я обидиш или... да й стане студено :)...
цитирай
18. blondinkas4uk09 - А, не, сакън, Аrrow, искам да съм си блондинка и никаква брюнетка/брюнет.
07.01.2014 17:13
Вече съм се изказвала по темата: "If one life, let's live it as a Blonde!" :)
Иначе така си е, никой не знае кой кой е! Големи деца си играят на криеница :) - и е забавно!... Но пък винаги можем да седнем на една маса и да се представим на живо!
А ти, Брю, стига ми кавалерства. Мога и самичка да отговарям, когато ми задават въпроси.
цитирай
19. arrow11 - Русокоске, (ще продължа да ти ка...
07.01.2014 23:12
Русокоске, (ще продължа да ти казвам така, щом ти харесва)
не знам за блондинките, но за брюнетките съм сигурен, че обичат с ушите си. Така че няма да й се нахвърлям като невидял, а ще заложа на любовната игра в рими и не само... Може и да извадя късмет да ми се нахвърли и да ме емне тя накрая, пу, пу... да си плюна в пазвата да не ме чуе Милейдитууу отнякъде :)
Играта на криеница ми харесва, но само при талантливи артисти, които умеят да се превъплъщават в много образи едновременно. Да разпознаеш Милейдиту във Фаталната, Румин или Принцесата е елементарно и скучно.
Все пак по-добре да не сядаме на една маса, защото разпознаем ли се веднъж, нататък няма да е интересна играта. Губи се цялото очарование на непознатото, неизвестното и неочакваното... А и представи си, ако изведнъж се окаже, че всички сме многото профили на ГоГо, кво праим тогава, а?:)
цитирай
20. blondinkas4uk09 - Знаеш ли, Аrrow,
08.01.2014 00:48
и аз така съм чула за брюнетките, че обичали с ушите си, така че... давай смело с любовната игра в рими и не само, после ще кажеш какво е станало. Само внимавай да не я превъзбудиш, подлудиш и вцепениш (точно, когато не трябва) тази жена - горката :)
За играта на криеница - прав си, хубаво е с талантливи актьори, само че многУ време ще отнеме това с няколкото образа, ми се струва...
За масата - е... пак си прав :). И аз не искам с никого да сядам на маса, това го казах просто, за да защитя блондинската си чест :); в смисъл, че ако някой се съмнява в автентичността ми :), ще рискувам очарованието от непознатото и ще изпия едно Хенеси (както е казал народът :) ) с него :)
цитирай
21. aip55 - Айп, любовта е благословение, щ...
08.01.2014 06:53
arrow11 написа:
Айп,
любовта е благословение,
щастлива усмивка и радост,
които всеки вкарват в изкушение...
Но веднъж паднал в капана
после има да се чудиш и да се маеш
какво е това брачно недоразумение :)
Благодаря за уважителния прочит и приятна вечер!


слаба бира, има нужда от виртуално подсилване, иначе се вкисва...
нищо ново, този филм вече сме го гледали, само Дулсинеята трябва по често да е различна:))
цитирай
22. anaevada - и стихове, и образи - бива ли толкова ...
20.04.2014 22:07
и стихове, и образи - бива ли толкова любов? :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: arrow11
Категория: Лични дневници
Прочетен: 298079
Постинги: 39
Коментари: 700
Гласове: 677
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930