Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.12.2015 14:14 - ДЯДО КОЛЕДА, БРАДАТА ЩЕ ТИ ЗАМРАЗЯ, РАЗБРА ЛИ?
Автор: arrow11 Категория: Тя и той   
Прочетен: 3392 Коментари: 8 Гласове:
9

Последна промяна: 25.12.2015 16:02

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
(БАБА ЗИМА ЕМИГРИРА)
 

На тази Зима хич не й приляга да се държи като същинска баба Яга! Тръгнала далеч да емигрира - гръбнака древен да си реставрира, но не щеш ли - да вземе да заспи, както на метлата си лети...



image


Дядо Коледа я буди:
- Ставай, бабо Зимо! Къде си? - цял свят ти се чуди... А на тебе ти хвъркат в главата мъжки горили на лед, нилски крокодили четири-пет,
как ловят с усмивки луди
един тон майски снежни пеперуди!

image


Стига си топлила кости
във Барселона.
Прибирай се! У дома ще се грееш -
 върху барбекюто лягай
или на котлона!
Децата реват, да им идеш на гости. По сняг двуметров да летят шейните, да се носят смях и глъч във висините.  
image


Отговаря баба Зима, студена и невъзмутима: - Бързай, старче, със чувала! Голяма ще ти е вината, ако на всяко послушно дете не оставиш навреме шейната! И тази година очаква ви зимен късмет - ще танцуват за вас
крокодилски снежинки 
безплатно балет -
във роклички леденобели от ванилов сладолед!

image


Студ, мъгла и мраз
по DHL изпращам аз. Нека веят ветрове и хали. Дядо Коледа, брадата ще ти замразя, разбра ли?
Празник зимноснежен и бял да започва сега и навред!





image



Гласувай:
9



1. radosslav - весела и слънчева Коледа!
25.12.2015 14:39
Днес навсякъде е бяло
всичко пак е разцъфтяло
глей дървото във оборо
ще ядем череши скоро
оле оле
Коледа дойде
важно е
ще се яде прасе
цитирай
2. arrow11 - Весели празници!
25.12.2015 15:05
Пролетес ли беши
кога ядохме за последно
свинско с череши:)

Коледа сега е.
Време за растеж.
Корема напълни,
наспи се и полеж.
Будист, християнин
или атеист,
кажи една молитва
за живот щастлив,
и здрав, и чист.
Глада си укроти,
пусни душата да лети...
цитирай
3. aip55 - Добре дошъл!
25.12.2015 16:42
Стрелецо, приятно е да видиш, в как блоговата ни локвичка, старите жабоци отново размътват водата със старите похвати/спомени за миналото време.
Зима е, кокичетата
отново пак цъфтят
бурените не съхнат,
бялото пак закъсня, а
винце ми се е препило
на приятелите също
съседите и те!

А старчето червено
пак се бави нещо.
Дали шейната спука ,,гума"
или пък драйверът е повреден?
Дано не се запие някъде
подаръците да забрави
скромен съм, искам само самолет
ще го почерпя аз прилично
с червеното ми мелнишко вино...
цитирай
4. arrow11 - Виното да е червено, огнището - б...
25.12.2015 23:20
Виното да е червено,
огнището - благословено,
щастието - споделено,
а сърцето - от любов взривено...

Сега ще звънна на Дядо Коледа да сръчка елените, бива ли така да бави доставката на ... Ф 22 или СУ 37 беше?

Весели празнични дни!
цитирай
5. cinderellathespy - Настроение:)
26.12.2015 12:36
Пак си създал страхотно настроение, Стрелчо!
Стихото ти ме сети за едно хубаво вино, което пих
тези дни до морския бряг - "СМС" - Сира, Мерло и Сан Джовезе -
превъзходен вкус! Сервират го само във Варна. Ако някой път
ти се отдаде възможност пийни от него!:)
Успешна 2016-та година за всички ни!*

Ели the spy
_______________________________________
Giant - Ill Wait For You
https://youtu/FrJ-uqCp8Zo
цитирай
6. arrow11 - Наздраве, Шпионке! Виното днес е ...
26.12.2015 14:12
Наздраве, Шпионке!
Виното днес е Каберне, а описанието на вкуса е крайно възбуждащо сетивата, цитирам: "Сочен и атрактивен сортов нос с акценти на шоколад и зряла черна череша. Елегантно тяло с галещи танини." Не искам да правя реклама, но избата е ... "Загрей" :)
Предполагам, че и твойта винена комбинация е убийствена, ще я потърся. Как ми се търчи по морски пясък само ако знаеш... Как ще изтрая до април, направо не знам. Давай да потъваме пак в очарованието на винените чаши и на дългото очакване... Vorfreude, schoenste Freude, както се пее :)
https://www.youtube/watch?v=pl8rheANejo
цитирай
7. cinderellathespy - 6.
26.12.2015 19:10
Стреловски,
Тъй вярно - Ще прогнозирам, като му дойде времето! Предполагам и че ще бъда радостна, сега съм просто спокойна и в лекичко трепетно очакване ;) С напредване на агентурното ми битие съм станала много хладнокръвна и вглъбена! Така ми диктува вътрешното и така се чувствам добре! Страничните занимания бяха зачистени и вече летя еднопосочно и целеустремено..
Тоя немски никак не ме кефи, звучи ми лаещо и в повечето случаи неприятно. Избягвам такъв саунд!:))))) Залагам си на класическия англоезичен хард рок и блус! Пускам ти едно от парчетата, които ми бъркат в дълбокото - саунда и текста на тази песен стрелят в най-ниското и невидимо на душата ми и изкарват на повърхността най-силното от вълшебната ми сила и интервизия...
Dare - Beneath the Shining Water
https://youtu/sHUqxaFDEI8

пп: Добре че беше написано това изречение на немски, че така намерих песента в Гугъл и Гугъл преводача. Линка не се отваря:) Моя любим тая вечер ще ме черпи с Quantum! Бягам, че ме чакат. Пак ще хвърля едно оченце по-късничко, ако имам пуснато някое друго готино парче... Разговорите ни и разтоварващото им действие ми липсваха :)))
цитирай
8. travell - :)
31.12.2015 14:40
Весело изкарване на Новата Година пожелавам на всички!

Ако ще замразяваме нещо, нека да е инфлацията ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: arrow11
Категория: Лични дневници
Прочетен: 297030
Постинги: 39
Коментари: 700
Гласове: 677
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930