Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.03.2013 07:31 - ПРОКЛЯТИЕ
Автор: arrow11 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 11742 Коментари: 30 Гласове:
7

Последна промяна: 20.03.2013 00:42

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

На мъката грозните крака 
с угрози черни ще строша.
От крилете й грациозни
без грация ще я лиша.

На неизвървения бял път
ще я овъргалям в калта,
на безнадеждния ням поглед
ще я изгоря в пепелта.

С усмивка широка, зъбата
със зъби ще я задуша,
ще я стисна здраво за врата,
ще й изпея песента...

С целувка омайно пияна
пияно ще я размажа -
поредното грозно петно
днес опетнило паважа.

Мръсните и тъжни спомени
тъжно ще сдъвча със зъби,
ще ги натъпча поломени
в мъртви безплодни утроби.

Неродени ще ги заключа
в гробове самотно сиротни
с ужасна и мрачна прокоба,
с клетви, с ругатни и злоба.


Ще изхвърля този
отпадък,
ще изляза от припадък
и ще разцъфна в миг  цветен -
безпаметно тъжно сладък.

image



Тагове:   спомени,   клетва,   мъка,   тъга,   проклятие,


Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. arrow11 - :)
19.03.2013 07:41
проклятия, заклинания, черни прокоби
змии, гущери, микроби,
каня всеки бързо тук да дроби
цитирай
2. aip55 - Ужас!
19.03.2013 07:47
Чак е страшно, но пък е и интересно. Незавидна фантазия, но ми харесва! Бъди жив и здрав и хубав да ти е денят....
цитирай
3. arrow11 - Благодаря,
19.03.2013 07:58
и на такива прокоби ще се насладя!
цитирай
4. cinderellathespy - Не може ли вълшебства за добро? ;)
19.03.2013 09:42
Сама…

живях Сама в една гора
и сътворих ред заклинания
а сутрин в росната Трева
изписвах Вятърни послания

един щурец ми беше страж
и пееше вълшебни Песни
а после някъде по здрач
пътеки следваше нелесни

аз дълго търсех сред Реки
една надежда да открия
но чувствах само че боли
и че не мога да се скрия

тогава Билето сварих
отровен Розмарин му сложих
а после тихо го изпих
главата си на мъх положих

и странен сън ме сполетя
видях аз конник сред мъглите
той най-накрая долетя
но бях аз вече При Звездите

така завърши моя Свят
Проклятието ме застигна
превърнах се в Безкрай и Път
защото Някой ме Обикна

19.03.2013г.
http://vbox7.com/play:80d44bd9bc&r=emb

Това е номер 2, като станат Три ще ги презентирам
в горската дъбрава...
Чао, Остро шило и не бесней прекалено много(!) :)))
цитирай
5. radosslav - Попара с лимонада
19.03.2013 09:50
ще видя оазис фантазия,
пустинята ще стане плаж
ощастливен до безобразие
и кво кат си само мираж
цитирай
6. travell - Пак ще се опитам да "приземя" разговора :)
19.03.2013 10:19
Какви магии бе човек,
във двадесет и първи век?
Стъпи ти здраво на земята,
не гледай само към луната !
Недей събужда злите сили,
пиши за хората унили,
които бродят по земята
и вечно търсят свободата !
цитирай
7. coacoa11 - :)) Ето едно рамо и от мен, Чековица:
19.03.2013 10:20
http://chudomir.hit.bg/Kosa4i.html
"...- Да те обръснат вкоченясал, поразнико с поразнико, кога и от грях се не плашиш, и с мъртвите се подиграваш!"
" - И ти след него, и ти вдън земя да потънеш, просяко с просяко, и на и на целия ви род името да не се чуе! Дано черна чума ви изтръшка, гърлица да ви загърли и дъно и място да няма за вас!..."
" - Самодиви да ти сватуват, куче проклето, и таласъми да ви тропат по полиците! Дано черна котка те прескочи, като пукнеш, та на вампир да се преобърнеш!..."
цитирай
8. radosslav - Приземяване
19.03.2013 10:32
мечтах си и фърчах, летях
обаче кат са изпотих
в пустинно слънце изгорях
опърлен аз се приземих
цитирай
9. cinderellathespy - Гледане
19.03.2013 10:39
Айде хоп за Вас и от мене троп с Пегас...,
че работата ме зове щот' съм непослушно дете...
Practical Magic (две точки) :
Part 1 - > http://vbox7.com/play:aa1daa2e
Part 2 - > http://vbox7.com/play:618622aa
Part 3 - > http://vbox7.com/play:26d2eb94
Part 4 - > http://vbox7.com/play:c4f968b9
Part 5 - > http://vbox7.com/play:922b71f3
Part 6 - > http://vbox7.com/play:13cbb46b
Part 7 - > http://vbox7.com/play:0130ba92
Part 8 - > http://vbox7.com/play:b13895ae
Part 9 - > http://vbox7.com/play:16c78cca
Part 10 - > http://vbox7.com/play:722f7012
Part 11 - > http://vbox7.com/play:dce4522d

Айде, и Умната с порастващите под розовия храст обувки на Джими Енджелов и синьото и зелено око на Ейдън Куин! ;)
цитирай
10. arrow11 - дългът ме зове и се налага да за...
19.03.2013 10:50
дългът ме зове
и се налага да затворя,
но обещавам довечера
на всички достойно да отговоря :)
цитирай
11. etyna - Предпочитам да хвърляш стрели
19.03.2013 16:20
в по-лъчистите височини.
цитирай
12. arrow11 - :) пак да питам
19.03.2013 21:39
Колко струва на пазара
бурканче от тази безценна отвара?
:)) на щастието нектара???

aip55 написа:
Чак е страшно, но пък е и интересно. Незавидна фантазия, но ми харесва! Бъди жив и здрав и хубав да ти е денят....

цитирай
13. arrow11 - Може и вълшебства, може и коварс...
19.03.2013 22:36
Може и вълшебства,
може и коварства
фейо мила и добра,
от далечната гора...
Вятърни послания,
росни заклинания,
щипка розмарин
и горчив пелин...
Звездни жрици
с любовни искрици,
мъгливи конници,
с безкрайни измислици...

cinderellathespy написа:
Сама…

живях Сама в една гора...
http://vbox7.com/play:80d44bd9bc&r=emb

Това е номер 2, като станат Три ще ги презентирам
в горската дъбрава...
Чао, Остро шило и не бесней прекалено много(!) :)))

цитирай
14. arrow11 - Мерси за тези рими, верни и неоспорими, но ...
19.03.2013 22:54
"Ти нали ме позна? Аз съм твойта жена,
аз съм твоята черна магия."
http://www.nedialko.net/poetry.php?w=21&page=old
travell написа:
Какви магии бе човек,
във двадесет и първи век?
Стъпи ти здраво на земята,
не гледай само към луната !
Недей събужда злите сили,
пиши за хората унили,
които бродят по земята
и вечно търсят свободата !

цитирай
15. arrow11 - опърлен аз се приземих
19.03.2013 22:56
в росната гора,
в скута на феята добра...
radosslav написа:
мечтах си и фърчах, летях
обаче кат са изпотих
в пустинно слънце изгорях
опърлен аз се приземих

цитирай
16. arrow11 - Да не те порази Господ, Жабо, да кълна аз мога не по-слабо... :))
19.03.2013 23:11
"- Гърнясала сланино! Дано да се въвонейш! - викаше булка Варлаамица от крушата.
- Дървенице, кръвопийке! Дано да пукнеш! - викаше булка Салямсъзка от покрива при коминя.
- Да те порази Господ!
- Да те убие чумата!
- Да те прокъсне!
- Да се вампирясаш!
- Огън да гори тебе и децата ти!
- Живеница да ви изяде двама ви!
- Гиди свиньо, дванайсеткиньо!
- Гиди ялова кукувица!
- На въже да видя мъжа ти и ти отдолу да му люлейш краката!
- На кол набит да видя твоя и самодиви да играят хоро около него!
- Дано ръцете, дето ми вапцаха котката, да изсъхнат и да почернеят, като твойта черна душа, жълта циганко!
- Дано гръбнакът, дето го окачиха на вратнята ми, да се задърнеше в гърлата и на двама ви и да ви задави, поразена тахтабо!

coacoa11 написа:
http://chudomir.hit.bg/Kosa4i.html
цитирай
17. arrow11 - "Тежко, тежко! Вино дайте!..."
19.03.2013 23:26
"О, налейте! Ще да пия!
На душа ми да олекне,
чувства трезви да убия,
ръка мъжка да омекне!"
radosslav написа:
ще видя оазис фантазия,
пустинята ще стане плаж
ощастливен до безобразие
и кво кат си само мираж

цитирай
18. arrow11 - мерси:)
19.03.2013 23:36
ето, дойде и твоят ред,
пиша ти усмихнат ред по ред,
образите лесно ще забравиш,
от емоциите как ще се избавиш?
Нямаш нужда ти от разрешение,
подарявам ти цялото стихотворение
пиши във твоя стил със вдъхновение :)

iviviv написа:
Най-хубавото в това стихотворение според мен, е наситеността с много оригинални образи. Те са толкова много, че не можеш да ги осмислиш веднага, но пък не стоят и натруфено, на мястото си са.
Може ли да се опитам да напиша нещо в този стил? Ще спомена, разбира се, от кого е заемката.

цитирай
19. arrow11 - Твоите предпочитания са твоите добрите послания :)
20.03.2013 00:00
Обичам да се рея нависоко,
но емоциите често давят ме в дълбоко...
Ще премине, ще се възвися лъчисто,
стрелите ми ще светят във сребристо :)

etyna написа:
в по-лъчистите височини.

цитирай
20. arrow11 - "Винаги се чувствам щастлив.
20.03.2013 00:56
Защото не чакам нищо от никого. Да чакаш винаги боли. Животът е кратък. Затова обичай живота, бъди щастлив и винаги се усмихвай. Живей за себе си и запомни - преди да говориш - слушай, преди да пишеш - мисли, преди да нараниш - чувствай, преди да мразиш - обичай, преди да се предадеш - опитай!!! Преди да Умреш - живей!" Шекспир
iviviv написа:
Според мен човек сам създава щастието си. За едни има цена, за други - не. За някои ,,щастие,, е само и изключително чуждото нещастие. Не знам какво щастие е това... Моето щастие ,,струваше,, ,,само,, готовността ми да умра, но да не живея така, както не искам.
Но ти обеща да отговориш на всички, а не си отговорил на предишния ми коментар. Това разсеяност ли е или липса на време?

цитирай
21. arrow11 - Добър ден, Ививив,
20.03.2013 14:05
Мойто най-сърдечно уважение,
но не съм заслужил това отношение...
Правиш грешка, не съм аз мъжът,
заслужил твоето внимание.
Чуждата вина не мога да изкупя аз
но желая ти любов и щастие
всеки ден и час :))
цитирай
22. cinderellathespy - Честита Пролет!...
20.03.2013 15:50
... И Международен ден на Щастието, Стрелчо!!! :)
Щастлив ли си ти, кът прокле змеицата вече?... :)))
Я виж едно "хороводче" от мене, ей тъй между другото...

Пролетно-веселичко…

пак светлее Пролетта
сред зелените поля
светло весело наднича
в мислите ми вятър тича

птица пее нежна песен
моя дух е пак унесен
стъпките си разпилявам
и във синьо се създавам

малка палава калинка
в дланите ми тихо спинка
аз я гледам във захлас
омагьосана за час

и на пънче си поседнах
във хралупите погледнах
Ежко Бежко ме съзря
и ме бодна по крака

аз усмихната го тупнах
и по стръмното го бутнах
пак по пътя продължих
слънце във косите скрих

най-подир нощта дойде
литнах в ясното небе
и поседнах на Луната
като страж на тишината

после будна засънувах
със звездите полудувах
в пролетната равнина
сбъднах не една мечта

20.03.2013г.
http://vbox7.com/play:eb594dc5

Намерих и едно дето мисля, че ще се хареса на Кака Жаба
(пък защо не и на тебе, Остро Шило, предвид Проклятническото стихо) :)))
Оставям го тука за Коа-та с надежда да си го види и пусне :)))
И само да ви кажа - > Знам кво направихте миналата пролет, мхм :)))
http://vbox7.com/play:34a11b55

Чао, Шило като Хвърчило ;)
Какво било общото между две жаби и влюбена двойка? ->
Да не дава Господ да ги навести щъркел! :)))
Ако ми изцитираш някой Шекспир, може и други вицове да ти разкажа! ;)
Айдееее, таръм-таръм... :)))
Стига ми толкоз блог за днеска... :)))
цитирай
23. arrow11 - мерси, шпионке, виолетова бонб...
20.03.2013 18:06
мерси, шпионке,
виолетова бонбонке,
честита слънчева пролет,
много щъркели във полет!
Жабки, светулки, калинки -
усмихват ти се всички животинки!
Пеперудки бели със крилца ефирни
гонят се и пърхат във цветчетата немирни...
Стадо шарени горски свинки
хрупат щастливо горчиви маслинки,
зелените крокодили нилски
лапат лакомо малинките рилски...
Птичета пеят с нежни гласчета
в зелените цъфнали дръвчета.
А ти хапни парченце торта с боровинки,
набери букетче детелинки...
Аз отивам във "Сълза и смях"
а после със замах
ще посадя едно поле лалета,
на моята прекрасна Жулиета :))
цитирай
24. arrow11 - Ех, светът съвсем се обърка, жените ...
20.03.2013 18:18
Ех, светът съвсем се обърка,
жените губят вече мярка...
Сонетът е за теб, прекрасна
а клетвите - мога да надрасна :))

iviviv написа:
arrow11 написа:
Мойто най-сърдечно уважение,
но не съм заслужил това отношение...
Правиш грешка, не съм аз мъжът,
заслужил твоето внимание.
Чуждата вина не мога да изкупя аз
но желая ти любов и щастие
всеки ден и час :))

Сериозно?:) А кой те би през кура да ми пращаш сонети, пардон, сЮнети?:) Малко са ти парите и не ти стигат за дрога, а?:)

цитирай
25. aip55 - Колко струва на пазара бурканче ...
20.03.2013 19:30
arrow11 написа:
Колко струва на пазара
бурканче от тази безценна отвара?
:)) на щастието нектара???

aip55 написа:
Чак е страшно, но пък е и интересно. Незавидна фантазия, но ми харесва! Бъди жив и здрав и хубав да ти е денят....


Какво ще кажеш да се пазарим? Ще ме спасиш ли от тъщата ти?
цитирай
26. arrow11 - Шпионке, що да умнотия, аз не съм ...
21.03.2013 00:53
Шпионке, що да умнотия,
аз не съм пощенска кутия...:)
Шекспир ще цитирам вече само на дами,
чийто стихове са във същите гами.
Айде, таръм, таръм - вдигай чукалата,
ходом марш към гората! :)

cinderellathespy написа:
...
Намерих и едно дето мисля, че ще се хареса на Кака Жаба
(пък защо не и на тебе, Остро Шило, предвид Проклятническото стихо) :)))
Оставям го тука за Коа-та с надежда да си го види и пусне :)))
И само да ви кажа - > Знам кво направихте миналата пролет, мхм :)))
http://vbox7.com/play:34a11b55

Чао, Шило като Хвърчило ;)
Какво било общото между две жаби и влюбена двойка? ->
Да не дава Господ да ги навести щъркел! :)))
Ако ми изцитираш някой Шекспир, може и други вицове да ти разкажа! ;)
Айдееее, таръм-таръм... :)))
Стига ми толкоз блог за днеска... :)))

цитирай
27. cinderellathespy - Безидейно :)))
21.03.2013 09:24
цитирах Шекспир безидейно
хей тъй за смях и самодейно
но май със бъгави стрели
си стрелял ти в предходни дни :)))

и сега ще жънеш яд
от нечий пообъркан свят
но щом си казал - тръгвам аз
усмивка пращам в този час :)))

гора вълшебна ме зове
убежище от векове
а ти опъвай тетивата
в преследване на свободата :)))

Хубав ден, Остро Шило!:)))
http://vbox7.com/play:e90e4651
цитирай
28. arrow11 - Шекспир - за дами, които разбират от сонети, а не от сюнети :))
21.03.2013 09:51
"Покорен роб на твойто обаяние
изказвам свойта преданост сега
с това си просто, искрено послание.
О, няма много пищни думи там,
но може би ти голия им смисъл
без много труд ще облечеш и сам
във образи от твойта жива мисъл.
А може би над моя път суров
една звезда ще блесне и тогава
тя моята окъсана любов
ще облече във блясък и във слава.
Тогава с нея ще се хваля аз.
Но тя ще бъде тайна до тогаз.
cinderellathespy написа:
цитирах Шекспир безидейно...

цитирай
29. coacoa11 - Нещо откраднато, но подходящо: ))
21.03.2013 12:03
"За любовта ти съм достоен двойно -
обичам в тебе всичко недостойно!" (Шекспир).
цитирай
30. emma6 - ::)
27.04.2013 00:33
Харесва ми тук тази сцена...
Аплодисменти ::)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: arrow11
Категория: Лични дневници
Прочетен: 297693
Постинги: 39
Коментари: 700
Гласове: 677
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930